luni, 29 martie 2010

Trup si suflet


Trup şi suflet

Tu, tu care mă priveşti cu ochii închişi
şi mă îmbrăţişezi cu sufletul,
Tu cel care mă simţi cu iubirea
şi mă atingi doar cu dorinţele tale,
Tu cel care mă răpeşti cu buzele
şi îmi deschizi inima cu puritate,
Tu mă mângâi cu aripile tale
şi-mi dai viaţă când nu pot să respir.
Doar tu îmi deschizi uşa sufletului tău
Când toate celelalte mi se trântesc în faţă.
În tine sunt dorinţele mele
şi doar prin tine respir,
Cu tine mă încalzesc când frigul mă cuprinde.
În tine mă regăsesc pretutindeni
şi doar pentru iubirea ta mă sacrific.
Cuvinte nu mai am,
Sunt toate la tine,
Iar visele nu le mai vreau
Căci tu le dezvălui pe toate…
Cu întunericul nu mă confrunt
Căci tu eşti lumina mea!
Te iubesc când îmi aprinzi inima
şi o uneşti cu a ta într-un foc de nestins…
Te iubesc când mâinile tale îmi mântuiesc carnea
şi buzele tale îmi gâdilă pielea…
Te iubesc când zâmbetul tău mă linişteşte
şi te ador atunci când şi cel mai mărunt lucru te face un înger!
Iubesc un înger care mă veghează…
Te iubesc pentru tot!
Să nu pierzi iubirea noastră!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu